آهنگ «بت چین» از استاد شجریان


دانلود

ای مه من ، ای بت چین ، ای صنم

لاله رخ و ، زهره جبین ، ای صنم

تا به تو دادم دل و دین ای صنم

بر همه کس گشته یقین ای صنم

من زتو دوری نتوانم دیگر

جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر

بیا حبیبم ، بیا طبیبم ، بیا حبیبم ، بیا طبیبم

هر که ترا ، دیده زخود ، دل برید

رفته زخود ، تا که رخت را بدید

تیر غمت چون به دل من رسید

همچو بگفتم که همه کس شنید

من ز تو دوری نتوانم دیگر

جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر

بیا حبیبم ، بیا طبیبم ، بیا حبیبم ، بیا طبیبم

ای نفس قدس تو احیای من

چون تویی امروز مسیحای من

حالت جمعی تو پریشان کنی

وای و به حال دل شیدای من

من ز تو دوری نتوانم دیگر

جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر

بیا حبیبم ، بیا طبیبم ، بیا حبیبم ، بیا طبیبم

یک پاسخ

  1. در نوع خودش بهترین سایتی بود که تا حالا دیده بودم
    بسیار بسیار ممنون

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 27 مشترک دیگر بپیوندید

