ترانه » رفتم که رفتم » با صدای بانو مرضیه


دانلود

همین ترانه با صدای زنده یاد جهان

از برت دامن کشان رفتم ای نامهربان
از من آزرده دل کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

از برت دامن کشان رفتم ای نامهربان
از من آزرده دل کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

از من دیوانه بگذر
بگذر ای جانانه بگذر
هر چه بودی
هر چه بودم
بی خبر رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

شمع بزم دیگران شو
جام دست این و آن شو
هر چه بودی
هر چه بودم
بی خبر رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

بعد از این بعد از این کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو می نمی نوشتم که رفتم
با دل زود آشنا گشتم از دامت رها
بی وفا بی وفا بی وفا رفتم که رفتم

بی وفا بی وفا بی وفا رفتم که رفتم
من نگویم که به درد دل من گوش کنید
بهتر آن است
بهتر آن است که این قصه فراموش کنید

عاشقان را بگذارید بنالند همه
عاشقان را بگذارید بنالند همه
مصلحت نیست
مصلحت نیست که این زمزمه خاموش کنید
من نگویم که به درد دل من گوش کنید
بهتر آن است که این قصه فراموش کنید

شمع بزم دیگران شو
جام دست این و آن شو
هر چه بودی
هر چه بودم
بی خبر رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

بعد از این بعد از این کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو می نمی نوشتم که رفتم
با دل زود آشنا گشتم از دامت رها
بی وفا بی وفا بی وفا رفتم که رفتم

بی وفا بی وفا بی وفا رفتم که رفتم

منبع متن

9 پاسخ

  1. با سپاس فراوان. کلی تو وب دنبالش گشتم. تنها لینک درست مال شما بود. زنده باشی.

  2. خیلی عالی بود. عاشق این آهنگم

  3. دستت درد نکنه

  4. خيلي دنبالش گشتم . همه سايت ها فيلتر بود. ممنون

  5. سلام
    خيلي دنبال اين اهنگ ناب و ناياب خصوصا با اين صداي ماندگار گشتم
    واقعا ممنون

  6. لذت بردم موفق باشید.

  7. مرسی مرسی مرسی

  8. متشكرم اين آهنگو براي عزيزم ميخواستم

  9. بسیار بسیار عالی زیبا دلنشین بیادماندنی هیچی کم نداره متشکرم متشکرم

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 26 مشترک دیگر بپیوندید

