آهنگ بسیار زیبای «دل دیوانه» با صدای زنده یاد ویگن


دانلود

پس از این زاری مکن
هوس یاری مکن

تو ای ناکام . دل دیوانه

با غم دیرینه ام
به مزار سینه ام
بخواب آرام . دل دیوانه

با تو رفتم بی تو باز آمدم
از سر کوی او . دل دیوانه
پنهان کردم در خاکستر غم
آن همه آرزو . دل دیوانه
چه بگویم با من ای دل چه ها کردی
تو مرا با عشق او آشنا کردی
پس از این زاری مکن
هوس یاری مکن
تو ای ناکام . دل دیوانه

با غم دیرینه ام
به مزار سینه ام
بخواب آرام . دل دیوانه
با تو رفتم بی تو باز آمدم
از سر کوی او . دل دیوانه
پنهان کردم در خاکستر غم
آن همه آرزو . دل دیوانه
چه بگویم با من ای دل چه ها کردی
تو مرا با عشق او آشنا کردی
پس از این زاری مکن
هوس یاری مکن
تو ای ناکام . دل دیوانه

با غم دیرینه ام
به مزار سینه ام
بخواب آرام . دل دیوانه

منبع متن

8 پاسخ

  1. عالی بود

  2. سلام دوست عزیز
    لذت بردم
    گوش نباید هر مزخرفی بشنوه.
    موسیقی اصل ما کجاست پیدا کنید آپلود کنید
    مرسی

  3. tank u very much
    boos for u

  4. سلام.واقعا دستتون درد نکنه
    من دنبا لاین آهنگ واسه گیتارم میگشتم

  5. مهندس جان من خودم عاشق ویگنم ولی این آهنگ رو بانو دلکش اولین بار خوند ;)

  6. I like it very much. Thank you very much.

  7. ali iiiiii bod

  8. باریکککککککککککککککککککککککککککککک

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 26 مشترک دیگر بپیوندید

