ترانه بسیار زیبای » گل مریم » با صدای گیتی


دانلود

گل مریم
گل مریم سر راه تو پرپر کردم
ندانستم قسمهای تو باور کردم
به یادم
به یادم آمد آن شب در سکوت صحرا
تو بودی و من و مهتاب و عطر گلها
رها بود ز غمها دل ما
رفتی و شد فنا آن رویا
در دلم شد بی تو هنگامه بر پا
در انتظارت عمرم هدر شد
نفرین بر این دنیا
گل مریم سر راه تو پرپر کردم
ندانستم قسمهای تو باور کردم
گل مریم

گل مریم سر راه تو پرپر کردم
ندانستم قسمهای تو باور کردم
به یادم
به یادم آمد آن شب در سکوت صحرا
تو بودی و من و مهتاب و عطر گلها
رها بود ز غمها دل ما
رفتی و شد فنا آن رویا
در دلم شد بی تو هنگامه بر پا
در انتظارت عمرم هدر شد
نفرین بر این دنیا
گل مریم سر راه تو پرپر کردم
ندانستم قسمهای تو باور کردم

منبع متن

5 پاسخ

  1. mamnooooooooooon

  2. با سلام . اي كاش همه آهنگهاي گيتي را قرار ميداديد تا استفاده كنيم . با تشكر.

  3. Mamanoon

    Nafte MIS
    MIS BEREZILETE
    Nafte MIS

  4. dastetun dard nakone vaghean

  5. روحم را تكاني دوباره داد گيتي
    .با تشكر

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 26 مشترک دیگر بپیوندید

